Bara för att jag har tråkigt!

Tidsfördriv..
1. Hur gammal är du om fem år?
Om jag är 12 nu, kan du väl gissa det! ;)
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min mamma och min syster!

3. Hur lång är du?

Typ 145 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Hungerspelen, urgrym! :D

5. Vem ringde du senast?
Pappa

6. Vem ringde dig senast?
Syrran..

7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vad stog det?
"Aha snygg"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa helt klar!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta!

10. När såg du senast din mamma?

För typ 10 minuter sedan.

11. Vilken ögonfärg har du?

Grön!

12. När vaknade du i dag?
Halv 9.

13. Vilken är din favoritlåt?
Just nu är det många, men får nog säga Starships med Nicki Minaj!

14. Vilken är din favoritplats?
Ett hemligt ställe! (hihi)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skolan xd

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jadu, NO IDE!

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Typ allt, mardrömmar och sånt..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När jag skulle snurra på studsmattan, så trillade jag! xd

19. Hur stor är din säng?
Ingen anning, hehe..

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar ^

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Pyamas C:

22. Hur många kuddar har du i sängen?
1, orkar inte ha fler..

23. Hur många landskap har du bott i?
1.

24. Vilka städer har du bott i?

Hmm.. lista ut de du. Olika vid sammanhangen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0